Kundeloyalitet
Det er allerede dine kunder. Behold dem!
Det koster i gennemsnit fem gange så meget at erhverve sig en ny kunde, som det koster at beholde eller reaktivere en eksisterende. Ved at analysere dit data-grundlag kan kunder kategoriseres efter købsmønstre eller adfærd der gør det muligt at kommunikere specifikt til deres behov og på den måde skabe en god oplevelse.
Det er allerede dine kunder, og de har på et tidspunkt sat deres lid til dig, så giv dem den opmærksomhed de fortjener.
Vi arbejder med kundeloyalitet og digitale medier
Har I styr på jeres kundedata?
Kunden har altid ret, men i hvad? For der er mange kunder med mange forskellige holdninger. Zeitgeist er et digitalt loyalitetsbureau der arbejder med data for at skabe indsigter i kundeadfærd. Vi kortlægger kundedata og adfærd og på den baggrund segmenterer vi kunder og identificerer den bedst mulige indsats for fastholdelse eller aktivering der hvor det giver størst værdi. På den måde skabes den bedste oplevelse for hver af dine kunder, så de kan få ret i de ting vi ønsker.
Vil du arbejde mere struktureret med loyalitet?
Ved at kombinere data med strategiske indsigter, skaber vi stærke værktøjer til fastholdelse, loyalitet og reaktivering af kunder. Det gør en forskel for jeres kunder og jeres bundlinje.
Lad os hjælpe dig med dit nye loyalitetsprojekt
Få en gratis strategisk analyse
Har du allerede et loyalitetsprojekt i tankerne? Eller har du andre digitale udfordringer du ikke kan løse? Vi tilbyder gratis og uforpligtende sparring der kan hjælpe med at konkretisere dit næste projekt. Udfyld formularen og så glæder vi os til at komme i kontakt med dig.
Cases
Vi hjælper brands fremad ved at kombinere teknologi, data og strategi. Se udvalgte cases nedenfor.