Strukturering af data

Knyt det hele sammen

Enhver virksomhed bør have knyttet alt salgs- og kundedata sammen med sin marketingindsats. Det kan gøres på mange måder, men ved at opstille de rette parametre til måling, kan det give et retvisende billede af de enkelte segmenters livstidsværdi.

SAMMENKNYT KUNDEDATA​

Få indsigter fra hele din tech stack på ét sted

Der ligger stor værdi i at have al data samlet på ét sted og sorteret på en måde, så nøgleparametre nemt kan overskues. Hvadenten det hele samles via API'er eller om der bruges et CRM-system er det vigtigt at kunne lave de rigtige snitflader og fremstille dem, så det er nemt at finde mønstre der kan ageres på gennem kommunikation. Vi opsætter typisk dashboards der kan vise dig , hvordan dine indsatser bliver belønnet. Endeligt kan den sammenknyttede data danne grundlaget for de indsigter hele din medie-kommunikation og loyalitetsindsater baseres på.

Har du styr på din kundedata?

Få en gratis strategisk analyse

Lad os i et fælleskab se på hvad der skal til og hvordan jeres data kan struktureres. Vi tilbyder gratis og uforpligtende sparring der kan hjælpe med at konkretisere dit næste projekt. Udfyld formularen og så glæder vi os til at komme i kontakt med dig.


    Klar til at fastholde dine kunder?

    Læs mere om kundeloyalitet >